Гайсинська районна рада
Вінницька область
Малий Герб України
gov.ua Місцеве самоврядування України
  Пошук

Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

Дата: 17.03.2022 15:24
Кількість переглядів: 752

Фото без описуВідповідно до Постанови КМУ від 13.03.2022 року No269 (витяг) заява про взяття на облік та включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо  переміщених осіб інформації про внутрішньо переміщену особу за наявності технічної можливості може подаватися також через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі — Портал Дія).

У період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. No 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, внутрішньо переміщена особа для отримання довідки може звернутися до уповноваженої особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або центру надання адміністративних послуг (далі — уповноважена особа територіальної громади / центру надання адміністративних послуг).

Уповноважена особа територіальної громади / центру надання адміністративних послуг приймає рішення та видає довідку внутрішньо переміщеній особі і реєструє заяву з формуванням електронної справи з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики для включення інформації про внутрішньо переміщену особу до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

З метою обліку внутрішньо переміщених осіб орган соціального захисту населення на підставі отриманої електронної справи включає інформацію про таких осіб до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.”

На отримання довідки мають право особи, які після введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. No 64 “Про введення воєнного стану в Україні” воєнного стану перемістилися з території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії та яка визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. No 204 “Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми “єПідтримка”.

За рішенням Кабінету Міністрів України може встановлюватись компенсація витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися під час дії воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для  покриття витрат на проживання, зокрема на оплату житлово-комунальних послуг.”

 

У період дії воєнного стану в разі звернення внутрішньо переміщеної особи для отримання довідки до уповноваженої особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або центру надання адміністративних послуг відповідна довідка видається уповноваженою особою територіальної громади / центру надання адміністративних послуг.

Електронна форма довідки може формуватися засобами Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб та Порталу Дія і передається в мобільний додаток Порталу Дія внутрішньо переміщеної особи за її запитом шляхом використання інформації, наявної в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та переданої до Порталу Дія з дотриманням вимог законодавства про інформацію та законодавства про захист персональних даних.”.

Механізм отримання коштів у сумі 6500 грн в рамках єПідтримки. Відповідне рішення зафіксував Кабмін у постанові від 04.03.2022 р. №199. Вона передбачає перерозподіл бюджетних коштів і надання у 2022 році застрахованим особам одноразової матеріальної допомоги у зв'язку із втратою частини заробітної плати (доходу), робота (економічна діяльність) яких тимчасово зупинена внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні. Такі зміни мають запрацювати з 14 березня 2022 року.

Допомога буде надаватися в рамках Програми «єПідтримка», затвердженої постановою КМУ «Деякі питання надання допомоги в рамках Програми «єПідтримка»» від 09.12.2021 р. No 1272, до якої і внесено відповідні зміни.

Розмір допомоги становить 6500 грн. Надавати її будуть застрахованим особам, які працюють на умовах трудового договору (контракту), гіг-контракту, іншого цивільно-правового договору, на інших підставах, передбачених законом, та фізособам - підприємцям, страхувальники яких одночасно відповідають таким ознакам:

• перебувають на обліку як платники ЄСВ в окремих адміністративно-територіальних одиницях за переліком, що затверджується Кабміном за поданням ДСНС;

• подали в установленому законодавством порядку податкову звітність за IV квартал 2021 р. або річну звітність за 2021 рік;

• не є бюджетними установами, фондами загальнообов'язкового державного страхування.

Для того, щоб отримати допомогу у розмірі 6500 грн, слід діяти в тій же послідовності, що й була передбачена для отримання 1000 грн.

Отже, необхідно:

- установити мобільний додаток Порталу Дія (Дія) на електронному носії, критерії якого підтримують його використання, та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;

- обрати у мобільному додатку Порталу Дія (Дія) послугу «єПідтримка«;

- відкрити поточний рахунок із спеціальним режимом використання для зарахування допомоги в одному з банків України, з яким Мінцифри уклало відповідний договір інформаційної взаємодії, та/або перевірити номер поточного рахунка (за стандартом ІВАИ) отримувача допомоги для виплати допомоги, інформація щодо якого передана банком та який наявний у мобільному додатку Порталу Дія (Дія).

Окрім того потрібно подати запит, який містить такі дані: 

• прізвище, власне ім'я, по батькові (за наявності);

• дата народження;

• реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (за наявності);

• номер банківського рахунка (за стандартом ШАЛ) отримувача допомоги.

Отримувачі допомоги несуть відповідальність за достовірність інформації, поданої для отримання допомоги.

Для визначення застрахованих осіб, які мають право на допомогу, будуть використовуватися відомості, які надасть Пенсійний фонд України. Протягом одного робочого дня з дня визначення території, на якій проводяться бойові дії, ДПС має передати Пенсійному фонду України відомості страхувальників, які перебувають на обліку як платники ЄСВ, сформовані ДПС станом на 1 число місяця.

Пенсійний фонд України на підставі відомостей, що обробляються у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування про застрахованих осіб, та на підставі інформації ДПС про страхувальників, яка поновлюється щомісяця до 10 числа, має сформувати та передати Мінцифри інформацію про застрахованих осіб, що містить актуальні відомості на дату та час її формування.

У програмі беруть участь усі банки, які підключені до єПідтримки: МопоЬапк, Альфа-банк, ПриватБанк, А-Банк, Ощадбанк, Укргазбанк, Каіїїеізеп ВА1ЧК, Восток банк, ІбеаВапк, ігіЬапк, ПУМБ.

Області, де наразі працюватиме послуга: Чернігівська, Сумська, Харківська, Херсонська, Миколаївська, Запорізька, Донецька, Луганська, Житомирська, Одеська, Волинська, Київська та м. Київ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь